Tisztelt leendő Ügyfeleink!
Az E-titkár szolgáltatással szeretnénk mindazoknak a szervezeteknek, kis és magán vállakozásoknak a segítségére lenni, akik nem tudnak, vagy nem akarnak saját irodát fenntartani a háttérmunkálatok elvégzésére.
Vagy azért, mert túl költséges lenne egy iroda fenntartása, az infrastruktúra kiépítése és a megfelelő alkalmazott munkabére és annak közterhei. Főleg, ha nincs annyi munka, ami kitöltené munkaidejét.
Vagy azért, mert nem érzik magukat képesítettnek ehhez a feladathoz.
Mindannyian jól tudjuk, hogy mennyi levelezés, ügyintézés, adminisztrációs feladat hárul azokra, akik egyszerűen "csak" dolgozni szeretnének, végezni azt a munkát, amihez értenek.
NEKIK SZERETNÉNK SEGÍTENI!
Az E-titkárhoz hasonló virtuális asszisztens szolgáltatás a világ más részein már régóta működik, és a kis- és középvállalkozások, és egyéb szervezetek részére is, nagy segítséget, és költségtakarékos megoldást jelenthet.
Amiben segíteni tudunk:
Irodai szolgáltatások:
- Irodai ügyviteli feladatok ellátása (Postai és elektronikus levelezése. Rutinkérdések megválaszolása, a fontos posta azonnali és közvetlen továbbítása az illetékesek felé.)
- Kiadványszerkesztések (Hírlevelek, szórólapok, hirdetések és egyéb média szerkesztése az Ön igénye szerint.)
- Internetes kutatás (Keresés és kutatás internetes eszközökkel a kijelölt témákban, beszámoló készítése a talált információkról az Ön által kért formában.)
- Internetes hírdetésfeladás (Hirdetések feladása az Ön által kért helyekre, az Ön által megadott formában. Segítség a hirdetés szövegének és formátumának megalkotásában)
- Telefonfelügyelet (Ha Ön nem elérhető (tárgyalás, külföldi út stb. miatt), de szeretné, ha ügyfelei ezen idő alatt sem maradnának magukra, és ne egy gépi hangpostafiók, hanem egy valós személy fogadja a hívásukat, az érintett időszakban átirányíthatja irodámra a hívásait.)
- Határidő emlékeztető (Minden Ön által fontosnak ítélt időpont előtt az Ön által kért figyelmeztetést küldjük Így nem mulaszt el egyetlen fontos találkozót, határidőt, vagy évfordulót sem. Ez a szolgáltatás hasznos lehet a fizetési, adózási határidők esetében, projektek határidejének közeledtekor.)
- Archiválás (Az Önnek fontos dokumentumok digitalizálása és CD/DVD adathordozóra mentése.)
Honlapkészítés
- 1 oldalas "reklám" honlap (1-5 darab kép és maximum 1800 karakternyi szöveg összeszerkesztése ügyfél által hozott anyagból, vagy igény szerint általunk készített anyagból.)
- 3 oldalas "tájékoztató" honlap (pl. nyitóoldal, szolgáltatások, elérhetőség. 1-20 darab kép és maximum 6000 karakternyi szöveg összeszerkesztése ügyfél által hozott anyagból, vagy igény szerint általunk készített anyagból.)
- 5 oldalas "bemutatkozó" honlap (1-30 darab kép és maximum 10000 karakternyi szöveg összeszerkesztése ügyfél által hozott anyagból, vagy igény szerint általunk készített anyagból.)
- Bővítések (plusz oldal, oldalanként: 1-5 darab kép és maximum 2000 karakternyi szöveg; ügyfél által hozott anyagból, vagy igény szerint általunk készített anyagból.
- Képgaléria kialakítása
Honlap-karbantartás
- Moderátori feladatok ellátása
- Honlap havi frissítése (maximum 2000 karakter és 1-10 kép cseréje)
- Honlap heti frissítése (maximum. havi 14000 karakter és 1-50 kép cseréje)
Egyéb szolgáltatások
- Gépelés, szövegszerkesztés (szövegbevitel kéziratról vagy fénymásolatról.)
- Korrektúra hozott szövegről (nyelvtani és helyesírási egyaránt)
- Nyomtatványok szerkesztése (minta alapján, vagy egyedi igény szerint)
- Adatbázis-feltöltés, -kezelés (Excel, SQL és egyéb táblákba adatrögzítés.)
- Szkennelés (fénykép és bármilyen papíralapú dokumentum digitalizálása.)
A szolgáltatás feltételeiről az alábbi elérheőségeken kérhet tájékoztatást!
e-mail: eee.titkar@gmail.com